Gravat i Serigrafia_Petit format

Estudis gràfics en gravat

Experimentació amb diferents tècniques de gravat, barrejant aquestes i incorporant materials quotidians.

Vida. Aiguafort, aiguatinta i fotocopia.

Després de la Guerra o Tras la guerra. Aiguafort i aiguatinta. Ambientació social del malestar després de la Guerra Civil Espanyola (1936 – 1939).

Dibuix preparatori de Mare i filla sobre taula de contraplacat

Mare i filla. Xilografia. Fent coincidir dues edats impossibles


Experimentació en Serigrafia

Aquestes peces, formen part del Projecte Tomba Mediterrània situada a Estudis Pictòrics.

Són estudis, fets per profunditzar en la manera de representar pintures que estava portant a terme al mateix temps i que també podeu trobar al mateix apartat.

Una de les coses que vaig reaprendre en la pràctica d’aquesta tècnica, va ser el gust per la creació de la peça petita, no només per esbossar les obres pictòriques, sinó com a obra acabada.

Destacar, que la peça Pobresa blava, va ser estampada sobre un paper tacat de cafè a partir de la immersió d’aquest durant unes hores. La intenció era simular la percepció que tinc de la pobresa, ocre, rancia i paralitzadora, encara que la sensació sigui freda com el color blau.

Imatge que representa a la pintura La Calma. Fotografia: Genís Arasa

Serigrafia a dues tintes a partir de la fotografia anterior, relacionada al Projecte de pintura Tomba Mediterrània_Contrastos. Estampació a dues tintes.

Serigrafia en positiu de la fotografia abans esmentada. Estampació a dues tintes sobre cartulina negra.